Firma

Koszty nanoszenia nadruków na odzież. Z jakim wydatkiem się liczyć?

Koszulki z nadrukami – obrazami, napisami czy logiem firmy – to rosnący w siłę trend marketingowy. Z tego artykułu dowiesz się, jak firmowe koszulki mogą zbudować charakter Twojej działalności, na co zwrócić uwagę podczas projektu, a przede wszystkim – czy złożenie zamówienia dużego nakładu koszulek z własnym nadrukiem jest kosztowne.

Koszulki z własnym nadrukiem

Nadruki na koszulkach to świetny element marketingu. Ludzie są wzrokowcami i zwracają uwagę – często nieświadomie – na graficzny przekaz. Koszulki z logo firmy to dobry sposób, aby budować wizerunek Twojej firmy, a co ważniejsze – zapaść w pamięć klientom. Przemyślany design może nakreślić charakter Twojej działalności, a skorzystanie z mocy psychologii kolorów pozwoli na wydobycie i podkreślenie kluczowych cech, którymi chcesz, by Twoja firma się szczyciła.

Czarny kolor koszulki w połączeniu z minimalistycznym, nienachalnym białym nadrukiem stworzy charakter elegancji. To dobry wybór dla salonu kosmetycznego lub fryzjerskiego. Biel oraz błękit kojarzą się z czystością i bezpieczeństwem. Świetnie sprawdzą się u optyków, farmaceutów czy ortopedów.

Koszulki z nadrukiem to również atrakcyjny element prywatnej garderoby. Tak samo, jak podkreślają charakter firmy, pomogą zbudować Ci indywidualny, niepowtarzalny styl. Dzięki nim wyrazisz siebie – Twoją osobowość, zainteresowania lub poglądy. Możliwości są niemal nieograniczone.

Czy nanoszenie nadruków na odzież jest drogie?

Ceny koszulek z nadrukiem wahają się w zależności od wielkości zamówienia, liczby kolorów nadruku oraz fasonu samej koszulki. Wybór odpowiedniego wariantu T-shirtu to również istotna kwestia. Gdzie indziej odpowiedni będzie bezrękawnik, a gdzie indziej koszulka polo. Drukarnia gadżetowa Nadruki Reklamowe posiada w swojej ofercie szeroki wybór fasonów, kolorów koszulek i nadruków, a także różne rodzaje techniki druku. Na ich stronie internetowej można znaleźć szczegółowy cennik koszulek z nadrukiem w formie tabeli. Pozwala on w łatwy sposób przeliczyć i podsumować koszty różnej wielkości zamówień.

Najbardziej opłacalne jest zamawianie koszulek w jak największym nakładzie. Chociaż konkurencyjne ceny sprawiają, że zamówienie nawet jednej koszulki nie jest dużym wydatkiem. Ceny koszulek zaczynają się od zaledwie kilku złotych!

Przy składaniu zamówienia warto pamiętać, by opis nadruku na koszulce był wyczerpujący. Zawierał umiejscowienie grafiki, jej rozmiar oraz kolor. W przypadku nadrukowywania zdjęć należy dostarczyć plik wysokiej jakości. Grafika o wysokiej rozdzielczości sprawi, że nadruk będzie wyraźny i estetyczny.