Typy reklamy świetlnej
Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Gdyby nie ona, o wielu firmach pewnie usłyszałoby niewielu. Popularyzacja brandu lub konkretnego produktu może przybrać różne formy. Obecnie, najbardziej popularne jest propagowanie logotypu, czy przedmiotu za pomocą internetu. W szybki sposób może ona tam dotrzeć do milionów odbiorców, nie tylko do mieszkańców miasta, jak dzieje się w przypadku reklamy stacjonarnej.
Jakie są możliwości reklamowania się?
Jeszcze nie tak dawno temu reklama kojarzyła się ze spotem w telewizji lub z plakatami spotykanymi na mieście. Dziś jednak marketing działa głównie w internecie. Możliwość dotarcia do milionów użytkowników znacznie szybciej oraz o wiele niższym kosztem niż spot w telewizji jest o wiele atrakcyjniejsze.
Jednak nie warto zapominać o tradycyjnych modelach reklam. Czasem jeden plakat na mieście może utworzyć większe zainteresowanie niż reklama widziana na portalu społecznościowym. Jest ona o wiele bardziej angażująca, ponieważ widz musi podejść lub przejść koło niej, aby ja zobaczyć.
Jakie są typy reklamy stacjonarnej?
Jeżeli firma zdecyduje się na reklamę stacjonarną, ma szeroki wybór, w jakiej formie ma się ona odbywać. Mniejsze firmy zachęcają swoich potencjalnych klientów za pomocą plakatów czy potykaczy. Mogą być to także gadżety reklamowe, takie jak długopisy czy pendrive rozdawane podczas spotkania biznesowego lub różnych targów.
Ciekawa forma reklamy, w którą powinno zainwestować każde przedsiębiorstwo, jest autopromocja z wykorzystaniem światła. Nad drzwiami wejściowymi umieszcza się kaseton świetlny, który po zmroku wygląda bardzo wyraźnie i przechodzień już z daleka widzi jaki sklep znajduje się przed nim. Ma on więc chwilę do namysłu, czy potrzebuje coś z danego podmiotu. Ten czas na reakcję też nie jest zbyt długi, jednak wystarczający do wzbudzenia potrzeby u potencjalnego klienta.
Czy opłaca się inwestować w reklamę świetlną?
Reklama świetlna można powiedzieć, jest niemal obowiązkowa. Nawet jeżeli klient danego dnia nic nie kupi, to podczas wieczornego spaceru lub powrotu z pracy światło dalej będzie prezentowało logo firmy, co oznacza, że taka reklama trwa 24 godziny na dobę.
W celu wykonania takiego kasetonu warto zwrócić się do profesjonalnej firmy, jak na przykład Produkcja Reklam Patrz w Iławie. Ze względu na swoje doświadczenie chętnie doradzą, który model i rozmiar reklamy świetlnej będą pasować najlepiej dla danego przedsiębiorstwa.